|
Què haig de tenir en compte si vull contractar una assegurança de salut?
|
|
|
|
1
Quines són les cobertures que m'ofereixen (quadre mèdic, especialitats, proves diagnòstiques) Quina és la cobertura de pròtesis? I en oncologia, quins mitjans i tractaments s'inclouen?
|
|
2
Com és el quadre mèdic? Quins metges o centres mèdics de referència hi ha? És estable en el temps? S'apliquen carències en alguns serveis? Què són les pre-existències?
|
|
3
Com s'incrementa anualment la prima? Hi ha descomptes en la contractació? Com funcionen? Hi ha penalitzacions per ús freqüent? Hi ha copagaments?
|
|
|
|
|
|
Et mous a les xarxes socials? Si és així, busca'm i segueix-me per estar al dia de la meva activitat!!
|
|
|
|
En assegurances de salut, cal anar sempre de la ma de la millor companyia possible.
La millor companyia companyia de salut del mercat català és, segons l'última enquesta del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, la Mútua General de Catalunya. I el seu producte As-Total, un producte amb cobertures úniques en temes de pròtesi, noves tecnologies i una assistència integral del càncer, fan que ara com ara, estigui tan ben valorada pels metges catalans.
|
En una categoria per sota, trobem el SALUD INTEGRAL de Caser, el INTEGRAL ELITE de DKV i el PREVISALUD de Previsora General. Tots 3 són productes d'assistència integral, de quadre mèdic concertat ampli i amb cobertures especials en aspectes clau com ara els mitjans de diagnosi, les pròtesis internes o els tractaments del càncer.
|
Si et preocupa la teva salut i la dels teus, parlem-ne! Estic convençuda que et puc ajudar a escollir el producte que millor s'adapti a les teves necessitats i a les de la teva família
|
|
|
|
|
Ajuda'm a créixer
Si em recomanes a algú que encara no és client, i aquesta persona acaba contractant una pòlissa nova amb una prima anual superior a 300€, rebràs una Smartbox de regal
|
|
|
|
Confiança
El més difícil de tots els valors que vull transmetre amb la meva feina, i la suma de tots els altres: constància, servei, proximitat, professionalitat... Però sobretot, escoltar al client i oferir-li el producte i l'atenció que desitja.
|
|
|
|
|
|
|