|
COM ENS PODEM CIBER-PROTEGIR?
|
|
|
|
1
En temps de pandèmia proliferen els intents d'estafa dels ciber-delinqüents, sobretot ara que fem un ús més intensiu de les xarxes i del tele-treball. Estigues alerta sempre
|
2
Procura mantenir sempre actualitzats tant el sistema operatiu com l'antivirus. Augmenta la seguretat de la xarxa wifi de casa, instal·lant i canviant sovint la contrassenya
|
3
Quan facis compres on-line, tria sempre portals de confiança i revisa sovint les compres realitzades amb targetes, per detectar possibles estafes
|
|
|
A l'article que he escrit aquest mes, podràs accedir a més consells de ciber-protecció molt interessants, tant si ets usuari particular com si tens un negoci. T'animo a clicar al botó i llegir-lo. Desitjo que et sigui d'utilitat!
|
|
|
|
reader, et mous a les xarxes socials i encara no em segueixes? Això no pot ser;) Clica al botó de la xarxa que vulguis i comença a seguir-me per estar al dia de la meva activitat!
|
|
|
|
ALLIANZ
CYBERPLUS
En una societat en què cada dia tot i tothom estem més connectats que mai, la ciber-seguretat s'ha convertit en una necessitat real en el món dels negocis, ja sigui una gran empresa o bé una pime.
|
Robatoris de bases de dades, pèrdues de contrasenyes, virus informàtics, correus electrònics fraudulents... Són alguns dels riscos als que s'exposa el teu negoci.
|
En aquest context, Allianz ha dissenyat el CyberPlus, una assegurança per protegir la teva empresa davant dels perills cibernètics. Hi ha 4 paquets de contractació que inclouen, tots ells: assistència informàtica preventiva, assistència legal preventiva, assistència informàtica post sinistre, assistència legal post-sinistre, pèrdua de beneficis i Responsabilitat Civil (150.000 | 300.000€ | 450.000€ | 600.000€)
|
Vols llegir uns quants consells de ciber-seguretat? Clica aquí
|
I uns quants consells de prevenció? Clica aquí,són gratuïts!!
|
|
|
|
COM ESTAN REACCIONAT LES COMPANYIES ASSEGURADORES?
|
Totes les companyies asseguradores estan fent un esforç per aplicar mesures en la cartera de pòlisses i a més a més, oferir serveis gratuïts als seus clients, mentre duri l'estat d'alarma.
|
Entre les principals mesures, destaquen la d'oferir facilitats en el pagament de rebuts, oferir serveis d'orientació mèdica telefònica...
|
En el cas de les companyies de salut, moltes estan aconsellant als seus clients aplicacions per accedir a video-consultes amb els especialistes, per evitar desplaçar-se als centres sanitaris.
|
En tot cas, les cobertures i garanties contractades continuen en vigor.
|
|
Des del primer dia, DKV ha destacat per implicar-se activament en la gestió de la crisi sanitària, oferint una plataforma de telemedicina gratuïta adreçada tant a clients com a no clients. #medicosfrentealCOVID compta amb més de 600 metges voluntaris que atenen les consultes
|
En els propers butlletins, us informaré d'altres propostes, tan o més interessants.
|
|
|
|
5è aniversari
Tots els clients que contracteu o renoveu com a mínim una assegurança al 2020 (independentment de l'import) entrareu en el sorteig de 5 paneres nadalenques. El sorteig es farà el proper 19/12/2020.
|
|
|
|
|
|
Confiança
El més difícil de tots els valors que vull transmetre amb la meva feina, i la suma de tots els altres: constància, servei, proximitat, professionalitat... Però sobretot, escoltar al client i oferir-li el producte i l'atenció que desitja.
|
|
|
|
|
|
|